Eltelt pár nap az utolsó poszt óta. Jelentem - dobpergééééés - valami történik!
Előkaptam a fotómasinámat és lőttem egy képet is. Hiperközeli, makró.. és nem valami guszta. Bocs! :)

Ha emlékeztek csináltam teszt "lövéseket" ahogy a használati is tanácsolja. Nos.. itt látom a változást. Mivel csak 2x lőttem a teszt területre, ezért merem állítani, hogy nem csak a hinni akarás beszél belőlem, hanem valós az eredmény.

A kezelt terület a nyakam alsó része volt. :) Általában le szoktam kapni egy kevés szőrt, mert elég visszataszító amikor kibuggyan a póló nyakából. Wehh... finom dolgokat osztok itt meg a világgal... Szóval. Ezen a területen volt a próba kezelés, majd rá pár napra le is kaptam borotvával a megmaradt szőrt.
Ma épp a tükör előtt álltam.... és mit látok? A villantott részeken nem növekszik a szőr. De úgy egyáltalán. A kezelt terület is jól körülhatárolható. Mivel nem foltokban vagyok szőrös, így ki merem jelenteni, hogy úgy tűnik, használ valamit ez a ketyere. Pedig már kezdtem lemondani a a sikerről. Most már csak az a kérdés, hogy mennyi idő múlva fog ismét növögetni a szőr, ezen a területen.
 

Íme még egy kép (itt bejelöltem a villanófejet), szerintem egyértelműen látszik, hogy hol volt kezelve a terület.

A bejegyzés trackback címe:

https://rioipl8000.blog.hu/api/trackback/id/tr423063926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hupikék8 2011.07.17. 06:04:49

Egy ilyen gép használója irta a napokban,hogy nem hullik ki a szőr, csak késlelteti a növekedést.... ő már 2 hónapja használja....
ritkábban kell borotválni...
Gondolom neked se hullott ki,csak azon a területen később indul meg a növekedés...

Zol_82 2011.07.17. 21:20:17

@hupikék8: Hol sikerült erre a vélemányre rátalálni? Keresgéltem, de a "szokott" helyeken nem láttam új vélemányeket. :) Csak ennyiről ír az illető?

Hm... így belegondolva, lehet, hogy van valami a dologban, mert azt én sem vettem észre, hogy tömegesen hullana a szőröm, ha meg nekiesek csipesszel, akkor nem akarnak csak úgy kiesni a szőrök, hanem kapaszkodnak elég rendesen.
Viszont. Ahogy a képeken is látod feljebb, a "csupasz" területen nem igazán van a tüszőben szőr sem... tehát valahova el kellett tűnnie. Még ha csak a növekedés lassulna, akkor is ott kellene lennie egy kis csökedvénynek, vagy valaminek... de azon a területen jobbára semmi nincs.

Lényeg a lényeg, kicsit most el vagyok bizonytalanodva, de még mindig bízok a sikerben.
Tegnap megvolt a 2. nagy kezelés, kíváncsi vagyok mi fog történni. Az biztos, hogy több helyen láthatóan kis foltokban már nem növekszik a szőr.

hupikék8 2011.07.18. 05:34:42

@Zol_82: Leveleztem emailban egy ipl8000 használóval és ő irta,h nem hullott ki,csak késleltetve nő....Még most 5 nap után se jelentek meg azon a helyen a szőrszálak??

Zol_82 2011.07.18. 16:38:33

@hupikék8: Nem, még most sem tűntek fel a szőrök itt, a nyakam alatt. A hétvégén lekezeltem ezt a területet másodjára is, odafigyelve, hogy semmi ne maradjon ki... kíváncsi vagyok mi lesz az eredmény...

Te megrendelted már a géped? Vagy kivárod a "teszt" végét? :)

hupikék8 2011.07.18. 20:53:50

@Zol_82: Még nem randeltem meg,valószinű még várok,az általad irt észrevételekre....Meg az újabb gépet is várom,hátha több helyen is feltűnne...
Nagy felületet még nem is csináltál vele,csak a nyakrészt??

Zol_82 2011.07.19. 00:09:15

@hupikék8: Derék-váll kombó már megvolt, csak nehezebb a tükörben látni az erdményeket, tekintve, hogy hátul nincs szemem. :) Egyébként van ahol szintén hiányzik foltokban a szőr. A derekamnál meg 2 hét alatt csak pár mm jött vissza. Igaz, ott sokkal gyengébbek voltak a szőrszálak. Viszont a derekamnál, a gerinc környékén valóban csípett. :)

Hm... fura, hogy az illetőnek nem hullott ki a szőre. Lehet nem elég erős fokozaton használta? Én mondjuk 1-2-3-4 fokozatokon nem is próbálkoztam, hanem egyből 5-ös fokozaton minden... mivel eleve 19,1J/cm2 a gép ereje... tehát 5-10J/cm2-el szerintem értelme sincs próbálkozni.

Nem tudom, hogy te mennyire vagy szőrös... meg mekkora területet akarsz kezelni, de ha van a zsebben annyi, amibe a gép kerül, akkor vedd meg. (hacsak nem napozol egész nyáron - mert akkor ráér ősszel-télen végezni a kezeléseket) Szerintem megéri a gép az árát. 2 kezelésen vagyok túl... hacsak a növekedést lassítja, már az is valami. A nyakamnál heti max 1x kell most már lekapni a szőrt, eddig meg hetente 3-4x is neki kellett futni, mivel gáz, ha a borosta kilátszik. A heti 1 is azért kell, mert az első kezelésből kimaradt pár szál - vagy csak épp azok makacs szőrök.....

Szóval, ha eddig borotváltad magad, akkor már sokat jelentene a készülék használata, mert ha nem is tünteti el a szőrt (AMIT MÉG NEM TUDUNK BIZTOSRA) a növekedést tuti lassítja.

2-3 hónap múlva biztos, hogy okosabbak leszünk majd. :)

hupikék8 2011.07.21. 19:30:37

@Zol_82: Ő úgy irta,hogy a legerősebb fokozaton használja.... Nekem a váll és felső hát a vészesebb....
2-3 héten belül megrendelem valamelyiket....Az újabb verzióról egy tipusszámot tudsz irni??
Most miújság a kezelt területtel??

Zol_82 2011.07.21. 21:56:22

@hupikék8: Pontos típusszámot nem tudok. Két féle készülék van (más a nevük) :)

A kezelés... haladgat lassan-lassan. Ha adsz egy mailcímet, vagy írsz a marccos@vipmail.hu címre, akkor a válaszban küldök egy képet. Külön posztot nem akarok ez miatt írni, mivel lényegesen több mondanivaló nem törpént mostanában.

hupikék8 2011.08.02. 21:59:42

Na,hány kezelésen vagy már túl és mik az eredmények?? Én még szeptemberig várok a vétellel....

Zol_82 2011.08.07. 23:30:27

A nagy területek, mint pl. hát-váll eddig összesen 2x voltak fullra megkezelve. Holnap érkezik róla a post, képekkel! :)

hupikék8 2011.08.12. 20:49:41

Várom az újabb postot....A kezelések után van valami mellékhatás?? viszketés,kipirosodás...stb....

tundyx 2011.08.29. 11:18:21

Sziasztok! remélem nem bánjátok, ha veletek tartok a tesz során. Én is megvettem a RIO IPL 8000- et, de még csak az első kezelésen vagyok túl.

hupikék8 2011.09.01. 16:52:47

Szia
Örülünk,hogy csatlakozol és megosztod te is a véleményed róla....Ird majd le az első tapasztalatokat...
Már lehet kapni az újabb gépet is,mely 33%-al erősebb a mostaninál....az ára kicsivel drágább,de megérheti...Én rendelném is meg,csak nemtudom,hogyan kell...külföldről...

ka_ta 2011.09.10. 12:04:56

Sziasztok!
azt hiszem én lennék az a lány, akivel huikék8 levélben tartja a kapcsolatot.

Nos, én már hónapokkal ezelőtt megrendeltem a gépet, de mivel egy lusta fazek vagyok, így kb. a 3. kezelés után abba is hagytam. nekem már ez is macera, hogy egy órán át a TV előtt vakítsam magam és a páromat.

Az eredmények egyébként nem annyira nyűgöztek le. eredetileg a lábamon próbálkoztam és szigorúan két hetente lőttem. a köztes időben hetente 1x kellett borotvával lehúznom a szőrt, tehát hatásos volt a maga módján.
nem pirosodott a lábam, mint előtte a gyanta és az epilátor után. ezen felbuzdulva elkezdtem rövid szoknyában és nadrágban járni, amit megjegyzek évek óta nem tettem, azóta viszont a lábam eléggé lebarnult, mármint a hipó bőrömhöz képest, úgyhogy nem akartam "megégetni", bár nem tudom, ez a gép mennyire alkalmas az égetésre.
szóval kb. 2 hónapja nem használtam, de így sajna naponta át kellett szaladnom a lábamon, igaz talán kevesebb szőr jött vissza egyszerre, de hogy kihullott volna bárhonnan is, azt nem tapasztaltam. úgy két héttel ezelőtt meguntam, és újra epiláltam. viszont a pirosodás nem tartott hetekig, mint annak előtte.
tehát végleges eredményt szerintem ne várjatok, de nagy segítséget jelenthet a mindennapokban.

Egyik barátnőm még kb. 10 éve volt lézeres kezelésen a lábával, neki azóta is tartósan szép sima a bőre.
és ez a sima bőr nem tűnik nekem fel Zol_82 képein, és a saját lábamon sem. A barátnőmnek nem látszanak szőrtüszők egyáltalán a lábán, csak a sima bőr, mint a tenyerünkön, vagy az alkar belső ívén.

hamarosan tervezem én is újrakezdeni a villantásokat, igyekszem majd én is beszámolni a fejleményekről, de szerintem semmi véglegesre ne számítsunk. akkor kisebb a csalódás.

v.katus 2011.09.13. 12:43:12

@hupikék8: Sziasztok,én az új RIO ipl Pro-t rendeltem meg Angliából.Az angol honlapon minden infot megtalálsz.Érdemes onnan rendelni,mert száll.költséggel és tartalék lámpával kb.annyiba kerül,mint Magyaro.-on a régi gép.Még nem érkezett,meg,de kaptam értesítést,h elindították...nagyon várom!!:)Szép napot!

hupikék8 2011.09.13. 14:23:20

Szia!
Na az jó,legalább lesz infó,az új gépről is....Tehát már rendeltél is hozzá tartaléklámpát?? Vagy nemtudom,hogy alapból jár e hozzá,de én amig benem válik addig tartalékért külön nem fizetek....
Mindenféleképp irj majd hogy mi történik...Mert engem érdekelni fog..
köszi

hupikék8 2011.09.13. 14:34:30

@v.katus: közbe néztem a Rio honlapját de adatokat továbbra sem irnak...pl hány joullal villant a gép....

v.katus 2011.09.13. 17:26:58

@hupikék8: Szió!Most kaptam értesítést,h holnap kapom kézhez.Majd leírom mi volt hozzá...Úgy tudom van 1 lámpa hozzá,de én rendeltem hozzá pluszba,mivel a családtagok is ráizgultak a lehetőségre:))Igazad van,most én sem találtam a teljesítményt,csak a kezelő felület nagyságát(35x14mm).Amikor kutattam a gép után,akkor biztosan rátaláltam,mert tudom,h minden paraméter megfelelt a "követelményeknek".Holnap újra írok!Szép estét!!

hupikék8 2011.09.13. 18:52:43

@v.katus: Okés,köszi...Majd azokat az adatokat is ird már le ha rajta lesznek....meg,h hány villantást tud teljesiteni...Bizom benne,hogy ez már lesz olyan erős,hogy kihullanak a szőrszálak...Még igy is olcsóbban kijönne mint kezelésekre járni....Ha pozitiv eredményt irsz majd róla akkor én is megrendelem..
szép estét!!

v.katus 2011.09.14. 11:20:16

@hupikék8: Ismét itt vagyok,meg van a kicsike...olyan boldog vagyok!A reménnyel nálam sincsen gond:)
Jó nagy a doboz...!Nagyon szép a gép,nekem ez is fontos,h bizalom gerjesztő legyen.Sajnos adatokat nem tudtam meg,de 20%-al gyorsabb és 33%-al hatékonyabb,mint az előző:)Tessék számolni!!A régi gép 560-1100nm fényskála tartományban működik és19,1J energiát ad le vill.-ként.(Úgy tudom ettől sokkal magasabb értékeket nem is szabad használni,mert károsíthatják a bőrt!)Megnéztem a dvd-t,amin érthetően elmondják mit és hogyan kell csinálni.Remélem a hétvégén el is tudom kezdeni...Egy szívfájdalmam,h nincs hozzá az a "gagyi" borotva,amit Zol_82 említett.Sebaj,majd reklamálok:))Jelentkezem ha lesz vmi.Szép napot!

hupikék8 2011.09.14. 21:05:09

@v.katus: Hát nem irom,hogy örömmel használd,mert ez szerintem egyikőnknek sem öröm,de használd egészséggel...:D
Igen,azt én is tudtam,h 33%-al erősebb,mint az előző,de pontos szám is jó lett volna,mert az lehet csak egy marketingfogás...A szalonokban,ha jól tudom 40J-nál többel villantanak a gépek... Maj irj róla akkor...Csereizzó volt hozzá??

v.katus 2011.09.14. 21:13:48

@hupikék8: Köszi.Igen,volt egy izzó hozzá és egyet rendeltem pluszba.Mivel ez otthoni használatra készült,nyílván nem lehet olyan erős mint egy 1,5millás professzionális gép,amit szakember kezel.Nagyon reménykedem...
Majd jelentkezem:)Ha jobban átnéztem és még lesz vmi fontos,megírom.Minden jót:)

ka_ta 2011.09.15. 22:41:57

@hupikék8:
Sziasztok,
én is szétnéztem a honlapon. nem igazán írják, hogy mennyi a teljesítménye a gépnek.
és igazán azt sem értem, hogy hogyan lehet 20%-al gyorsabb, mivel a kezelőfej ugyanakkora, és a villanások között itt is 5 másodpercet kell várni. tehát egy-egy kezelés semmi esetre sem tud gyorsabb lenni.
rendelés előtt ezekre azért érdemes rákérdezni.

Mindenesetre én is izgatottan várom v.katus eredményeit

hupikék8 2011.09.17. 14:29:51

@ka_ta: Ezt én se értettem teljes mértékben,hogy mért gyorsabb,mivel a kezelőfej valóban ugyanakkora.....
A teljesitmény meg biztam benne,h rajta van a kézikönyvén,vagy valahol.....
Nade majd úgyis az eredmények diktálnak....várom a fejleményeket..

hupikék8 2011.09.24. 16:28:56

@v.katus: Na, próbáltad már??Hogy alakul??

v.katus 2011.09.24. 17:13:23

Szia,
sajnos még nem próbáltam.Még várnom kell,mivel nem nőtt ki rendesen a szőr a gyantázás után.A színem is kezd kopni a nyaralás után.Már lefordítottam mondatról-mondatra a cd-t,tanulmányoztam és várom a szőreimet:))Még soha nem vártam ennyire h kibújjannak,sőt...
A hatékonysága talán abban rejlik,h sokkal barnább bőrön is használható,mint az előző.Azt gondolom,h érzékenyebb "szenzorai" vagy mijei vannak.De igazán hatásos mégiscsak a fehér bőr és sötét szőr esetén.A jövő hét vége felé mindenképp elkezdem:D Addig is mindenkinek minden jót kívánok!!! Ja,ha vki szeretné a fordítást,jelezzen.Szívesen átküldöm emailben.

v.katus 2011.09.29. 14:59:57

Sziasztok!
Ma végre eljutottam az első kezelésig...:)
Nem volt semmi különös,minden úgy ment,ahogy le van írva.Nem fájt,még csak kellemetlen sem volt.Nagyon biztonságos a kicsike-addig,amíg nem érintkezik minden érzékelő a bőrfelszínnel nem lehet villantani.A lábamon 3-as erősségi fokozaton csináltam,de az intim területen ez erősnek bizonyult,így ott 2-sel mentem végig.(olyan érzés volt mintha enyhe áram rázott volna meg)Nem mondom,nem kevés idő a két végig láb+fazon,de remélem hatásos lesz.Mindenesetre a gyantázástól máris jobb:D
A jövő hét végén ismét jelentkezem!Addig is mindenkinek minden jót:)

hupikék8 2011.09.30. 20:40:17

@v.katus: Szia
köszi a leirást....:)
Bizom benne,hogy nálad már kihullanak a szőrszálak....Nincsen semmilyen kellemetlen utóhatás??kipirosodás,viszketés,stb....

v.katus 2011.10.01. 20:26:25

@hupikék8: Köszi.Én is bízom a pozitív eredményben:)Nincsen semmi utóhatás-se pirosság,se viszketés,se érzékenység...jövő héten jelentkezem.Szép hétvégét!:))

hupikék8 2011.10.10. 15:33:29

@v.katus: Szia
Na,hogy alakul??Kihullott,v csak lassitotta a növekedést??

v.katus 2011.10.10. 16:31:31

@hupikék8: Szia.Elnézést,de nem volt időm írni.Hogy egészen őszinte legyek,nem történt nagy változás:(Mintha helyenként kihullott volna,de nem eget rengető a különbség.Viszont észre vettem vmit.Tényleg csak 1 nappal szabad borotválni.Sajnos majdnem 2 nap telt el és kicsit megégette a szőrt,éreztem a perzselt szőr szagát:) Hétvégén jelentkezem:))Szép hetet!

hupikék8 2011.10.14. 21:07:58

Szia
Tehát akkor fullra lekell borotválni?? szerintem az nem gond,ha megégette,nem hinném,hogy amiatt nem sikerült volna a kezelés.....Igazából,az lenne a lényeg,hogy a szőrszál gyökeréig hatoljon az "áram"... A 2. kezelést mikor csinálod??
Jó hétvégét...

v.katus 2011.10.19. 19:07:52

Szia.Elnézést,de nagyon sűrű volt a múlt hét,emiatt nem tudtam megcsinálni a 3.kezelést.Talán pénteken lesz pótolva.
Azt írják,ne legyen túl hosszú a szőr.24 órának kell eltelnie a borotválás és a kezelés között.
Nem tudom,h kihullott helyenként a szőr vagy csak nagyon lassan nő.A combomon kifejezetten foltokban nincs szőr...:)Hétvégén remélem jelentkezem:)Szép estét!!

v.katus 2011.10.21. 09:06:02

@hupikék8:Képzeld,valami tényleg történik ...ezt nem hiszem el.Ma reggel észrevettem,h mostmár a lábszáram is egyre foltosabb,tehát egyértelműen elkezdett hullani a szőr 2 kezelés után!!(sajnos tegnap nem volt időm borotválkozni,így a mai kezelés elmarad:( )Vasárnapra tervezem a 3-at,de a gyerekektől függ,hagynak e.A jövő hét végére jelentős változásra számíthatunk:)Nagyon szép hétvégét!!!:)

hupikék8 2011.10.22. 11:12:30

@v.katus: Szia
Ez jó hír..:) Remélem nemcsak az van a dologban,hogy azokon a foltos területeken,csak később kezd el nőni.....Az lenne jó,ha valóban kihullott volna..... Várom a továbi fejleményeket....:D
Neked is szép hétvégét!!

v.katus 2011.10.23. 20:28:50

@hupikék8: Ma megcsináltam a 3.kezelést.Már bírtam a lábamon a 4-es,fazonnál a 3-as fokozatot.Azt vettem észre,hogy lassabban is nő a szőr.Korábban nagyobb volt az 1 napos szőr:)Kíváncsian várom mi fog történni...hétvégén ismét beszámolok!

hupikék8 2011.11.01. 13:49:59

Na, mik a 3. kezelésről a tapasztalatok?? Láttál kihullott szőrszálakat??
Hány fokozatú a gép és mi az a 4-es fazon rajta??

v.katus 2011.11.04. 11:49:20

@hupikék8: Egyértelműen kihullott a szőr foltokban,nagyon sok területen és nem is nő ki.Azt nem tudom,h mostmár soha nem nő vagy csak baromi lassan fog vissza jönni.5 fokozatú a gép.Mindenki kiválaszthatja melyiket bírja.A fazon=bikinivonal,intim terület,ott kisebb fokozatot kell választani mint a lábon...:)Ami kinőtt,az is sokkal lassabban.

Kriszta0428 2011.11.06. 14:16:42

Sziasztok. Én is gondolkozom rajta, hogy megrendeljem a gépet. Légyszi írjátok meg melyik honlapról rendeltétek meg. Kíváncsian várom én is a fejleményeket!

hupikék8 2011.11.06. 14:31:07

@Kriszta0428: Szia Kriszta!!
V.katus,a Rio honlapjáról,innen www.rio-ipl.com/ipl-hair-removers/rio-intense-pulsed-light-pro-hair-remover.html
rendelte....

408 euroba kerül,ami átszámitva 300 ft-on,kb 120 E ft.... de erre még lehet rájön a postaköltség is....
Én is megrendelném,ha erősödne kicsit a forint,v ha lejebb menne az ára..
Te is külföldről rendelnéd?? szalonba voltál már??

Kriszta0428 2011.11.06. 20:39:29

Köszönöm a gyors választ :)
Nővérem jár szalonba és eredményes a kezelés. 3-szor volt és már szinte alig nő vissza neki. Nálunk vidéken egy hónalj kezelés például 5ezer Ft. 6 kezelést ajánlanak legalább, és akkor még a lábaimról nem esett szó :)
Én ezen a honlapon találtam meg, részletfizetési lehetőséggel és 2 év garanciával. A lap alján kommenteket is olvashattok (bár már ti is biztos láttátok ezt a honlapot).

hupikék8 2011.11.07. 18:47:17

@Kriszta0428: Igen, de az a régi gép...amit én linkeltem az pedig egy újabb erősebb..Én már,ha egyszer rászánom magam,csak az erősebbet veszem....
És külföldön az új kerül annyiba,mint itthon a régi...
Hát igen,a szalon az nem olcsó...

v.katus 2011.11.07. 22:35:48

Sziasztok.Igen,arról a honlapról rendeltem meg az IPL Pro készüléket.Tényleg érdemes Angliából az újat megrendelni még postaktsg-gel is.Ha kiszámolod,h egy gép árából az egész testedet leszőrteleníted olcsóbb,mint a szalonokban.Utána vagy eladod vagy rendelsz még egy lámpát és haszonnal ismerősöket is kezelhetsz:)Bár eladni azért nem érdemes,mert évente meg kell csinálni egy un. emlékeztető kezelést,ami 1 alkalomból áll.Hátha erősödik kicsit a forint,aztán csapj le rá.:)Majd jelentkezem:)

Kriszta0428 2011.11.09. 22:07:03

köszönöm szépen a bíztatást és a segítséget :) várom a fejleményeket és a forint erősödését, aztán mindenképpen megrendelem.

ka_ta 2011.11.12. 12:41:45

@v.katus: Szia Katus, hogy állsz a kezelésekkel? Nekem is foltokban nő a szőr azóta is a lábamon, hogy kettőt-hármat villantottam tavasszal, de az a baj, hogy nem emlékszem, nem volt e előtte is pont ilyen.
A fazon kezeléssel hogy állsz? Amíg nincsenek pozitív tapasztalatok addig én nem merek ott is borotválni. Mert ha csak annyit érek el, hogy megerősítem a szőrt, akkor a kardomba dőlök.

v.katus 2011.11.12. 22:12:21

@ka_ta: Szia.A fazon is kezd foltosodni,de lassabban.Míg a lábamon a 2.kezelésnél már látszott,a fazonnál most,a 4.után kezdődik.Csak dícsérni tudom ezt a kis masinát-nincs benne érdekeltségem:)Szia,még jelentkezem...

ka_ta 2011.11.13. 10:38:41

@v.katus: Szia, köszi a gyors választ. Erőt veszek magamon és nekilátok én is a kezeléseknek újra. De konkrétan látod is, hogy "hullajtod" a szőröd(mert fazonnál ugye felfogja a fehérnemű), vagy csak a foltok tűnnek fel?

v.katus 2011.11.13. 15:48:11

@ka_ta: Nem,konkrétan nem látom.Azt veszem észre,h szinte napról napra nagyobb a terület ahol nincs szőr.Azt,hogy hullik,onnan tudom h kinőtt a szőr,de kb.3-4-5nap múlva láttam a foltokat.Következésképpen:kihullott imitt-amott!:)Szép napot

hupikék8 2011.11.29. 15:16:57

@v.katus: szia
Na hogy állsz a kezelésekkel?? Van reális esélye annak,h kihullik a szőr nagy része?? A magyar nyelvű tájékoztatóját eltudnád valahogy juttatni??köszi

v.katus 2011.11.29. 19:26:37

@hupikék8: Szia.Sajnos már 2 hete nem volt időm kezelni,de láthatóan nem nő a szőr.Szerintem kb. az 50%-a. 4 kezelésen vagyok túl és meg vagyok elégedve.Természetesen folytatni fogom.Még minimum ugyanennyit szeretnék...:)A hónaljamon 1 kezelés után nagyon látványos:)Ha írsz e mail címet,elküldöm a fordítást.Szép estét.

hupikék8 2011.11.29. 20:57:53

@v.katus: Köszi szépen..attila-2007@freemail.hu

ka_ta 2011.12.03. 16:51:25

Sziasztok,

Katus, hogy haladsz a kezelésekkel? Ha jól látom, te nem vártad meg két kezesél között az ajánlatos 4-6 hetet. én két hete villantottam, de úgy döntöttem, hogy várok minimum egy hónapot.
Tavasszal két hetet vártam két kezelés között, akkor úgy nézett ki, hogy használ, de most jutott az eszembe, hogy közben Oriflame-s vagy Avon-os szőr növekedés gátló krémet is kentem a lábamra. lehet, hogy az hatásosabb volt, mint a gép, mert most semmiféle változást nem látok.

Zol_82 vajon hová tűnhetett? mintha elmúltak volna a pozitív tapasztalatai.

hupikék8 2011.12.06. 20:00:29

@ka_ta: Szia
Hát mostmár akkor nemis tudom,hogy megrendeljem e...pont holnap akartam megrendelni,mivel erősödött a forint,de bizonytalanná tettél..:)
Ha megveszem és nem válik be..el lehet ezt vajon adni??

Zol_82 2011.12.06. 21:21:38

Sziasztok!

Bocs az eltűnés miatt! :) Sajnos több tényező miatt is nem tudtam jönni... de ez most nem is olyan lényeges.

A gép ugye jó régóta megvan. Véleményem szerint ez egy jó gép, de végleges szőrtelenítést nem jelent.
Volt egy idő pár hete, hogy abbahagytam a kezeléseket... és hát egy hónap alatt kinőtt kb. az összes szőr, ami előtte már nem volt meg. Vékonyabb szőrök, nem az az erős fekete... de akkor is visszajöttek.

Ennek ellenére ajánlom továbbra is a gépet, mivel ha kezeled - villantod magad, akkor a borotvát kb. havi 1x kell majd elővenned. És ez már megér szerintem kicsit több, mint 100 ezret.
Nekem 2 nap után már nőtt vissza, amit előtte leborotváltam.... így, hogy használom a gépet elég havi 1x átszaladnom azon a pár kósza szőrön.

Máskülönben pedig férfi vagyok ugye... lehet, hogy még pár hónap és tényleg véglegesedik az eredmény. Nem tudom - nem tudhatom. Fél éve kezelem magam... és 1 hónap kihagyásom volt összesen. Illetve 2 hetente szoktam villantani.

Remélem sikerült kicsit hozzátennem valamit a döntésedhez! Ha lesz egy kis szabadidőm, akkor nyomok egy post-ot, mert viszont vannak elég jó demonstrációs képek... :D

ka_ta 2011.12.11. 10:09:53

Na tessék Hupikék, most légy okos!
Igazából nekem is az volt a tapasztalatom tavasszal, hogy a kétheti kezelések valóban lassítják a növekedési folyamatot, de ennyi. Én most egy hónapig nem villantok, mert gondoltam megvárom, hogy mi lesz. De szőrhullásnak nyoma sincs.

Én azt javaslom,hogy menj el egy lézer kezelésre. Az vállra és hátra kb. 90 ezer egy alkalom férfiaknak. tehát egyszer a gép ára. Viszont ott garantáltan megszabadulsz a fele szőrödtől. Utána pedig eldöntheted, hogy a fele szőr már nem frusztrál annyira, vagy mondjuk évente rászánod ezt az összeget és szépen lassan eltűnik rólad minden nemkívánatos.

ha megveszed az IPL 8000-et akkor szerintem az aukciós honlapok egyikén baráti áron túl tudsz adni rajta. Én gondolkodom, hogy az enyémet feltolom 80 ezerért valamelyik honlapra.

hupikék8 2011.12.15. 17:20:56

@ka_ta: Valóban rizikós igy megvenni..Én azt vettem észre,hogy ez nem kihullajtja vagyis megsemmisiti a szőrtüszöt,illetve szőrszálakat,hanem csak lassitja a folyamatot.... És az nekem kevés...Egyébként a pro-t rendeltem volna...
Voltam már IPL kezelésen,na ott valóban hullott is ki,kb másfél hét után tele volt a pólóm szőrszálakkal több napig,de mivel többre nem mentem el igy mind visszanőtt....
Valószinű ez a gép nem bir olyan erős teljesitménnyel,h kihulljanak a szőrszálak...
Kezelések,meg kb félmillióba kerülnének és 1 év után lehet,h visszanőne...

v.katus 2011.12.20. 10:59:36

@ka_ta: Sziasztok.Én nem akarok senkit félre vezetni,tudom nagy felelősség véleményt írni.Pláne ha ilyen drága"mulatságról" van szó.Nekem tényleg foltokban kopik a szőr:)Most,hogy több mint egy hónapja nem volt időm kezelni,még így is megvannak a csupasz foltok.(4 -en vagyok túl.)A többi helyen a szőr már hosszú,de ahol nincs,ott még mindig nincs:)
Lehet,hogy itt a különbség a két gép között?
Igen,a legoptimálisabb a 4-6 hetente,mivel a szőrt mindig a növekedési fázisban kell villantani,de nem minden szőr ugyanakkor van ebben a stádiumban,ezért ha gyakrabban kezeljük,akkor sincs baj.A lényeg,hogy addig kell csinálni,amíg van szőr:)Nem szabad abbahagyni!:)Röviden ennyi,ha van kérdés szívesen válaszolok:)Sziasztok.

Katkamano17 2011.12.27. 15:25:17

@v.katus:

Szia, most kaptam a Jézuskától egy Rio ipl pro gépet. Olvasom a kommenteket, egész biztatóak,remélem nekem is beválik.
Kérhetnék én is egy magyar nyelvű használati utasítást? Köszönöm előre is...
somogyik1@t-online.hu
És köszi, hogy megosztottad velünk a tapasztalataidat!

BUÉK!
K.

hupikék8 2011.12.27. 16:55:54

@Katkamano17: Szia
Jó sok Kata lett itt hirtelen...:) elküldtem neked,a magyar használatit....
Majd irj a tapasztalatokról..

werocs 2012.01.05. 18:22:07

sziasztok!
hozzászólnék,ha nem bánjátok.
olvasgatom a bejegyzéseket,én is szeretnék venni egy gépet.
Sokáig nem tudtam dönteni a laser-es és az ipl között.Közben olvasgattam mindenféle forumon meg oldalon.Most az ipl mellet vagyok,viszont írjátok az iplpro-t,én erről még nem hallottam.Rákérdeztem a mo-i rio-nál,nem lesz nálunk kapható mostanában,mivel csak külsőben különbözik a gép,teljesítményben (műszaki adatokban) teljesen megegyezik az ipl8000-el.
Szerintetek?

Másrészt én jártam ipl-re szalonban,bikini vonalat csináltattam,3 kezelésen vagyok túl,tény azóta ott lassabban nől vagy eltűnt és csak az nől,ami akkor épp alvó fázisban volt. Nekem a szalonban azt mondták,menjek nyugodtan 2hetente,én viszont az olvasottak alapján 4hetente járok.sztem így hatsosabb.
Reménykedek benne,hogy aki használja az otthoni gépet,sikerrel jár,jó lenne....

Zol_82 2012.01.05. 23:15:34

Sziasztok!

Friss észrevételek/tapasztalatok.

A készülék izzója normális használat mellett _el tud kormolódni_ !!!

Nekem is ez történt, pedig olyan sok villanás nem volt benne. Viszont a lényeg, hogy szó nélkül garanciában megkaptam a csereizzót, és zsír új izzóval lettem ellátva.

Lényeg a lényeg: ezért mindenképpen megéri itt Mo-on megvenni a készüléket, mivel egy külföldről rendelt gépnél esély nincs az AZONNALI cserére!

Szóval plusz pont a forgalmazónak!

bigfox 2012.02.24. 12:10:43

Sziasztok!
En is tervezem egy IPL PRO gep vasarlasat. Mennyi ideig tart ket teljes lab es fazon kezelese? Tenyleg hosszu orak?
A leirasaban tenyleg nincs semmi info a teljesitmenyerol? Engem 3 adat erdekelene: eneriga (J/cm2), pulse duration (msec)(mennyi ideig tart egy villantas millisecumdumban) es pulse repetition rate (sec) (mennyi ket villatas kozott az ido masodpercben). Nem tudom a pontos magyar nevuket ezeknek, de a leirasban is angoul van gondolom.
Koszi a segitseget, es ha valakinel van valami fejlemeny, szivesen hallanek rola:)

v.katus 2012.03.01. 10:43:48

@bigfox: Szia Nagy Róka:)
Én Angliából rendeltem a legújabb RIO gépet(RIO IPL PRO).Nagyon jók a tapasztalataim.A igaz,nem leszel csupasz 5 kezelés után,mint ahogy a milliós nagy gépektől,de ha már meg van a gép te diktálod a ritmust:)Én a 6. kezelésen vagyok túl és még nem vagyok csupaszcsiga,de nagyon jól haladok.
Ezeket az adatokat megkeresem,ha megtalálom a leírást.5mp telik el 2 vill. között.
Én gyakorlatilag mindenemet(lábak végig,karok,hónaljak,teljes intim terület)kezelek.Nem egyszerre,mert tényleg rengeteg idő lenne,de nem is szabad...nemrég a két lábamat végig egyszerre csináltam és kipurcant a lámpám.Visszaküldtem és kicserélték.Megdöbbentem,mert fel sem tételezték,hogy én voltam a hibás...és még a postaköltséget is vissza adták.Vadi új gépet küldtek lámpával:)Gyakorlatilag 3 teljes kezelésem ajándék volt tőlük:)
Ennyi,amit tapasztaltam.Szép napot!!

bigfox 2012.03.02. 11:50:38

@v.katus: Szia Katus! Előre is köszi, hogy megnézed az adatokat. A kevésbé sötét szőrökkel mit kezd a gép? A karomon közepesen sötétek a szőrszálak, azok is ritkulnának? Mit jelent, hogy nagyon jól haladsz? Ritkábban nő és kevesebb, vagy nagyjából ugyanannyi, csak nem olyan erős? Egyszerre kb mennyi időt bír a masina? Két lábszár térdig az OK ( ez kb 1 óra, vagy több?)? Ja és van hangja? Erről senki sem ír, de remélem hogy kb néma, mert nem szeretném órákig hallgatni a zúgást.:) Bocs, hogy ennyit kérdezek, de elég drága "mulatság" ez, kellenek a tapasztalatok.
Kérdeztem forgalmazókat is a gépről, annyit megtudtam, hogy 8,7 J/cm2-rel dolgozik, ami az otthon használható IPL gépek között elég jónak számít. A 8000-es 6,5-öt tud. 7 J/cm2 fölöttől pusztulnak a szőrszálak, ezért a 8000 csak késlelteti a szőrnövekedést. Ezt azoknak írom, akik még nem vettek gépet. Persze a régivel is szép eredményeket lehet elérni, csak az soha sem lesz tartós.
Várom az infókat:), köszi!

v.katus 2012.03.03. 19:04:41

@bigfox: Szia.
Sajnos nem találtam meg a leírást.Nem akarok hülyeséget mondani,de vmi olyasmi rémlik,h 1100nm/sec.
Azt tudom,h mielőtt megvettem tényleg rengeteg adatot hasonlítottam össze,kutattam fel és ezek alapján döntöttem e mellett.A karomon nekem sem erős és nem is sötét a szőr,de már ott is foltokban nő csak,ami vissza nő,az is nagyon gyenge.A többi helyen ugyanez a foltosodás figyelhető meg.Igen,van hangja.Nem hangos és nem idegesítő:)Halk zúgás,ami a hűtés hangja.Én úgy osztom be,h a két lábszáramat megcsinálom,kb.egy óra múlva a két combomat aztán egy óra múlva a fazont és a hónaljakat és ha van kedvem a karokat is.De persze mindenki úgy osztja be az idejét,ahogy tudja.A lényeg,hogy ne menjen túl sokáig egyszerre a gép.Minél nagyobb fokozaton dolgozik,annál kevesebb ideig szabad működtetni.Azt hiszem,mindenre válaszoltam(amire tudtam:D)Remélem ki tudod hámozni a lényeget:)Szép estét!

v.katus 2012.03.03. 19:45:01

@bigfox: Szia.Most találtam ezt(ez a RIO 8000-re vonatkozik,tehát ennél a gépnél ezek az adatok 30%-kal hatékonyabbak):560-1100nm(1-5 erősség)fényskála tartományban működik és 19,1 energiát ad le.

marienk 2012.03.04. 01:54:38

Sziasztok!
Nagyon örülök, hogy rátaláltam erre a blogra. Hónapok óta nézegetek mindenféle leírásokat az IPL-ről, kül. gépekről, tervezgettem, hogy én is veszek ilyen gépet.
Nagyon hasznos a blog, sokat segített a döntésben, ráadásul itt láttam először, hogy a RIO 8000-nek van egy továbbfejlesztett verziója!! :) Szuper!!
Kicsit ennek is utánanéztem, és a megadott linknél, ahol ti megrendeltétek, létezik olcsóbb is (kapásból 2-t találtam). Ráad. a RIO összes többi terméke is ott van. Ha van rá igény, nagyon szívesen megosztom veletek (csak vmi olyasmit írtatok, hogy ez itt nem a reklám helye). Viszont a sok segítségért ennyit igazán megtehetek. :) A "Pro" modell olcsóbban jön ki, mint itthon a 8000-s, és még ajándékot is adnak, ingyenes postázással. :)
Írtatok arról, hogy a 8000-s nem jelent teljesen végleges eredményt. A korábbi kutatásaim során olvastam vmit arról, hogy van, aki rádióhullámos géppel kiegészítve (vagymi) csinálja a kezelést, mert így sokkal hatékonyabb (jobban eljut a bőrbe, a szőrszál gyökeréhez), ráadásul a bőrnek is jót tesz (pl. kisebb az esély, hogy bőrirritációt okoz, esetleg égési sérülést...ami kis teljesítménynél persze nem olyan valsz). De mintha rémlene, hogy ezzel nagyobb eséllyel lehet a világosabb szőrszálakat is eltüntetni. Persze ez plusz x€, de talán a végleges eredmény reményében lehet, hogy valakinek megér annyit...Meggondolandó.
Üdv!

marienk 2012.03.04. 02:04:00

Jajj, a hupikék8 2011.11.06. 14:31:07 -s bejegyzéshez csak annyit, hogy az ott megadott adatlapon az a 408 az (sajna) nem €, hanem angol font! :( Azért nem mindegy! Az úgy nem 120ezer Ft, hanem több mint 140.. :(

hupikék8 2012.03.17. 09:18:36

@marienk: Szia..:D
Igen, utólag már én is megtudtam,hogy az font és sajnos igy még többe kerül,mint elterveztem anno...
ahogy jön a tavasz és vetkőzni kell lefele,úgy egyre én is ráálltam a támára,de bevallom még mindeg sajnálok kiadni érte annyi pénzt...mert senki nem irt még teljesen biztatót....
Várom azt az olcsóbb helyet,amit ajánlottál....Szerintem ugyanazon termékről van szó,amiről itt hónapok óta beszélgetünk,úgyhogy különösebb reklámfogást nem lehet belőle kiszűrni...azt meg,hogy honnan vesszük....hát nyilván ahol olcsóbb és garanciális..Szerintem linkeld be nyugodtan..
köszi

Zol_82 2012.03.17. 23:58:47

Sziasztok! :)

Régen nem írtam, viszont hupikék hozzászólása most erre sarkallt :D

Szóval mióta a gépről beszélünk már szőrmentes lennél :D Ha nem full véglegesen is, de az lennél.
Én azokon a területeken ahol villantom magam... nem akarok hazudni... 2-3 hetente húzom már csak át a borotvát. Akkor sem azért, mert olyan nagyon szőrös lennék, csak érzem, h nem full sima a bőr, mert ha lassan is, de még növöget a szőr.
Szóval a masina simán megéri, csak ne legyenek olyan irreális elvárások, hogy 2 hét alatt full szőrtelen leszel. Használni kell rendszeresen... és jön az eredmény.
Nem tudom, hogy ez mennyire ugyanolyan, mint a klinikai rendes nagyteljesítményű lézer.... de a gép nem is több százezerbe kerül, mint a kezelések.
Szóval hajrá! :D Ha még mindig töprengsz, akkor én mondom most, hogy lépj, és ne várj tovább!

(és mondom ezt mindenkinek, akik a blogot olvassák) :D

Zol

ladym 2012.03.19. 11:59:46

Sziasztok!
Én is Angliából rendeltem a Rio gépem és sajnos sikerült egy hibásat kifogni… Persze kicserélték, de nekem ez a hercehurca, e-mailezés, postázgatás már kb. 15-20 ezer forintomba került, amit nem térítettek meg, mert azt állítják, hogy a szállítás miatt sérült a gép, amit persze nem tudok se ellenőrizni, se bizonyítani. Nem is beszélve a fáradtságról meg az eltöltött időről…

Gyöngyi86 2012.04.11. 12:24:45

Sziasztok!

Én is rendeltem egy ilyen csodagépet. Nagyon reménykedem, hogy sikeres lesz, bár tegnap rengeteg negatív véleményt is láttam. Viszont egy kis segítséget kérnék. Angliában élek, itt rendeltem. Nincs baj az angolommal, de azért magyarul jobb lenne olvasni. Kérhetnék valakitől egy használati útmutatót magyarul. Csak nem egy fűnyíróról van szó, hanem az egészségem a tét. Ezt azért szeretném az anyanyelvemen olvasni. Remélem megértitek, és akinek van utasítása, az segít rajtam. E-mail címem: pocsy4@gmail.com Köszönöm a segítséget! Sziasztok!

gáborVok 2012.05.22. 13:21:49

Sziasztok, becsatlakoznék.

Szóval ha tudományosak akarunk lenni, a készüléknek az aktív fázisban lévő szőrhagymákat, tüszőket kellene elpusztítania végleg. Ezt megtörténik a valóságban egyáltalán? Tényleg a megsütött szőrtüsző nem fog regenerálódni hónapok évek múlva?

Tényleg kihullanak ezek a szőrök? A kezelés folyamán az újonnan kinőtt szőrök azért nőttek ki mert nem az aktív fázisban voltak és nem hatott rájuk ez a méreg drága készülék?

Tényleg elég ezeknek a kis gépeknek a kapacitása az a bizonyos pár J/cm2 vagy micsoda, a klinikai gépekhez képest amik sok milliók?

Nem az lenne a legkézenfekvőbb ha írna az ember egy szerencsétlen emailt teszem azt az ELTE biológiai tanszékére, vagy a SOTE bőrgyógyász tanszékére vagy egy kórház releváns teszem azt bőrgyógyász klinikájára? Vagy bemenni az SZTK bőrgyógyászához?

Nem ezek az emberek ismerik a biológiáját a bőrnek/testünknek és tudnak megbízható érveket/ellenérveket TÉNYEKET közölni a lézeres és IPL technológiákról? Ezeknek az intézeteknek valószínűleg semmilyen érdekeltségük sincs marketing szempontból megtéveszteni az érdeklődőt, kérdezőt.

Szerintetek érdemes ezzel próbálkozni?

Zol_82 te meg pár poszttal előbb azt írod, hogy nem jelent full szőrtelenítést, legutóbb meg azt, hogy ha nem is full véglegesen de az lennél. Ez mit jelenti, a készülék most mit is csinál? Lassítja az szőrnövekedést, ami egy idő után kinő és megint egy idő után megerősödik és az egész tested pár év múlva teljesen olyan lesz mint azelőtt?

Vagy tényleg elpusztítja az 50%-80% az aktív szőröknek és a pihenő szőrök aktiválódnak egy idő után? Homályos az egész téma.

Nah sziasztok lesz mit bogarásznotok:)

Zol_82 2012.05.22. 14:33:54

Olyan 1 havonta áttolom a kezelt területen a borotvát... de ennyi. Növöget pár szál ... de ez mondjuk a teljes szőrnek kb. a 3-6%-a lehet kb... de nem tudok neked számszerű pontos adatot mondani.
Ha azt veszem, hogy reggel borotváltam, este meg már szúrtam... no ehhez képest sztem áldás a készülék... amit én nem gondolok túlzottan drágának. Ha kiszámolod mennyi borotvát-habot-meg borotválkozás utáni kencét veszel....

Én most is azt mondom, hogy billiárd golyó simaságot senki ne várjon ettől a géptől. - több más oldal szerint a klinikai lézertől sem. De én nem csalódtam benne, és a mai napig is néha néha használom a már kezelt és számomra tökéletesen megfelelő állapotban lévő területen - biztos ami biztos.
néha néha= mondjuk azt, hogy 1-2 havonta 1x levillantom.

Sztem ami írsz, hogy SOTE meg hasonlók.... tök felesleges. Ott kellene legyen a gép, tesztelni kellene... elméletileg meg lehet bárki okos. Ha valakinek hormonálisan van gondja, azt a lézerklinika sem vállalja be - vagy nem 100%-os végleges eredménnyel, szóval ez szerintem erősen személyfüggő is.

Remélem érted amiket írok, és sikerül kihámozni belőle a lényeget.
Én nem bántam meg a kütyüt, azt tette - és majdnem olyan eredményességgel, amit vártam. :)

gáborVok 2012.05.22. 15:47:47

Szia kösz a választ.

Az eredményed tényleg figyelemre méltó, ha tényleg úgy van.

Akkor igazolj már vissza pár dolgot légyszi mivel elég sok tapasztalatod van már ahogy látom.

Akkor gyakorlatilag azt teszi a gép amit tennie kell? Azokat mirigyeket ahova kellő hő ér le azokat végleg kipusztítja?.

Természetesen a 3 fázis miatt kelnek ki új szőrök. És nem mindegyik szőr nyel el gondolom ugyannyi fényt ezért is kell az ismétlés és ezér is lehet sok száz ezret ott hagyni a klinikákon.

De akkor elmondható biztosra, hogy azok a mirigyek amik kiégtek nem fognak regenerálódni újra és szőrt termelni?

Szerinted ha egy kis részen abbahagynád a kezelést ott ahol elég gyorsan és makacsul nő a szőr 100%-osan visszanőne pár hónap, év alatt a szőr? Vagy csak azok amelyek nyugvó fázisból aktivba kapcsolnak és melyekre véletlen nem hatott a fény kellőképp?

De egy szó mint száz, tényleg bekell szerezni egyett és ha évek alatt nem válik be túl kell adni rajta, ha tudsz, ha meg nem akkor volt egy rossz üzleted :)

Zol_82 2012.05.22. 16:03:58

írok egy posztot (most), és kapsz mellé egy képet is. :)De kérdés esetén a beszélgetés folytatódhat itt... úgyis itt van a többi komment.

hupikék8 2012.06.13. 20:55:27

sziasztok
Megvettem én is,az újat...csak a kódot nem találom. egy Dvd van,meg egy használati.hol van benne a kód?

hupikék8 2012.06.16. 18:46:34

@Zol_82: Megvolt tegnap az első nagy kezelésem,hát,váll,meg elől is....kiváncsi vagyok sikeres lesz e...
Te milyen területet kezeltél még ezeken kivül??És azóta van fejlemény??

hupikék8 2012.06.26. 17:40:29

Sziasztok
Még nem vettem észre semmi változást,pénteken lesz,hogy 2 hét telt el az első kezelés óta....
Ti garancialevelet kaptatok hozzá?? aki külföldről rendelt?? Vagy,hogy tudom érvényesiteni,ha vmi gond lenne??
Valaki irhatna...

Zol_82 2012.06.26. 17:46:56

Hupikék: Gratula a szerzeményhez! ;)
Szerintem az elején lehet 1-1,5 hetente is a kezelés. Ártani nem fogsz vele (én legalábbis nem spórolok - ill. spóroltam az izzóval. Eredmények szerintem 2 kezelés után már fognak látszani, és egy idő után csak azt veszed észre, h alig borotválod - villantod a területet. :)

Nekem itthonról van a készülék, így a gari is itthonról jött.
Fejlemény.... nekem bevált a készülék. :) Ami vissza is jön szőr az már nagyon gyenge - fotón közelről, nagyítva, jó fényviszonyokkal látható. De ha belenézek a tükörbe akkor csak pár kósza szőrszálat látok. Szóval... én teljesen elégedett vagyok. :)

hupikék8 2012.06.27. 15:30:42

@Zol_82: Ok,köszi bizom benne,h 1-2 napon belül már történik valami...Nekem elvileg 40000 villantást bir,...eddig,jó,ha vagy 150-et villantottam,szal spórolni nincs okom...:)
A hát és vállon kivül,melyik testrészedet kezelted még és ott mennyire hatásos??
süti beállítások módosítása