A doboz tetszik. És van súlya! :)

Belsőre... sima műanyag burokban érkezik a gép, aminek felülete a "szoros" műanyag búrától kicsit karcos. Ez a működést nem befolyásolja, de azért zavaró, hogy már eleve karcos a készülék.
A csomagban van még egy dvd - angol francia...stb. nyelv van rajta, de magyar az nincs. Egy feliratot igazán rádobhattak volna. Mind1. Ezer helyen le van írva, hogy miként kell használni, és szerencsére van magyar kézikönyv is! Van még kézikönyv angol... stb. nyelvezeten is, de ez most nem lényeges.
A gépet nem kell szerelgetni, egyben van (rácsatolva a nevetségesen kinéző biztonsági kulcs). Azt kiemelve előtűnik egy borotva :D , amolyan gagyi műanyag ezer éves konstrukció, illetve a hálózati kábel. Hazudtam, mégis kell szerelni. A kábelt be kell dugni a gépbe. :)
Amennyire vicces volt a mellé csomagolt beretva, annyira jó használatot tett. De erről majd később.

Elolvastam, mit hogyan kell csinálnom. Van testszőrnyíróm, gondoltam azzal megoldom a teszt-terület IPL-re való felkészítését. Nos, a gép vagy teljesen eltüntet mindent, vagy 2-3 mm közötti hosszt hagy maga után. Tudom, 1-3 mm az ideális, de nem akartam, hogy a villanó energia arra használódjon el, hogy a bör felett megpörköli a szőrt. Inkább hatoljon a bőr alá, ahogy kell neki! Na itt jött a nevetséges csomagolt borotva. A sajátom, amit használok teljesen eltüntette volna a szőrt, nem maradt volna a felszínen semmi. Ez a kis múanyag játék viszont jól dolgozott, mert a 2-3 mm-es szőröket 1 milisre tudtam vele nyírbálni.

A felületet megtisztítottam /mintha mocskos lennék :)/, megszárítottam, és remegve megközelítettem a gépet. :) Minikulcs a nyílásba, bill. kombináció megadva. A gép töpreng, gondolkodik. Áramkörei izzanak. Teszteli magát.
Miután úgy gondolta, hogy ő jól érzi magát, egészséges és nem beteg, jelezte, hogy kezdhetjük.
Na most nem tetszik amit a gép csinál. 1-2-3-4-5 erősségi fokozat van. Ő az 1-el indít, és nem engedi ultraerősre állítani magát csak úgy. Minden villanás után 1 fokozattal lehet felfelé menni. Ez 4 "semmit érő" villanást eredményez. Tudom, hogy maximumon akarom kezdeni, mert villantgatni a fotómasinám vakujával is tudok :) 5-ös fokozaton kis melegséget érzek, semmi különös. A villanások kis puffanások kiséretében érkeznek, ahogy kisül az izzó. A hiperrövid szőr kicsit megpörkölődik itt-ott, de semmi extra. A bőröm nem ég, nem fáj, nem is érzek nagyon semmit.
Olvastam, hogy "rendes" klinikai kezelés azért fájni szokott. Nos, nekem igen kicsi a fájdalomküszöböm, de semmi extra nincs ebben. Most kicsit már félek, hogy gyengus lesz nekem ez a gép. De természetesen még nem adom fel a dolgot azonnal!

A használati szerint, ha 24 órán belül nem lép fel irritáció, akkor bele lehet csapni a lecsóba. :) Szerintem nem lesz irritáció. Kicsit örülnék azért neki, mert akkor tudom, hogy húúúú, tényleg csinált valamit a gép, nem csak villogott :)
A használati szerint az első eredmények minimum 2 hét után jelentkeznek majd, amikor kihullanak a most kezelt szőrök. Úgy legyen! Ámen.

Szorítsatok, hogy sikerüljön! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://rioipl8000.blog.hu/api/trackback/id/tr753023017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Husikuki 2016.04.30. 18:33:21

Szia!

mik a tapasztalatok?
Vártam a folytatást, de nem találom. Eredményes lett a kezelés?
süti beállítások módosítása