Sziasztok!

Régen nem írtam, de most pótlom a lemaradást.
A géppel kapcsolatban: Régen használtam utoljára... :( Tönkrement ugyanis a 2. csereizzóm is, ami benne volt (az elsőt garanciában kicserélték)... viszont erről a cseréről nem kaptam semmiféle papírt, elismervényt, nyúllábat... így amikor rá pár hónapra ledöglött az izzó, már nem cserélték ki. Vegyek egyet 30-40 ezerért. :D Ez mondjuk vicces. Meg a hozzáállás is. De én volt a hibás, mivel vernem kellett volna az asztalt (meg a mögötte ülő eladólányt), hogy igenis adjon valami papírt.

Konklúzió az elmúlt hónapokról: Ha nem használod, akkor újra szőrös leszel! Nem olyan erősen, mint előtte... sőt, van ahol nem is nő egyáltalán, de a lényeg, hogy valamennyire visszaszőrösödsz. A gépet _folyamatosan_ kell használni a jó eredményekhez.
Ez mondjuk stimmel... sok helyen írják, hogy ez csak "fénygyanta".

Na de amiért billentyűzetet ragadtam. :)
Az elmúlt héten szükségem volt egy bélyegzőre, és kényelmes fajta vagyok, netről akartam vásárolni. Extra sürgős volt, így azért szűkült a kör. Aztán megtaláltam a Bélyegző-shop.hu webáruházat. Innen rendeltem.
Személyesen elmentem a bélyegzőért - előtte azért letelefonáltam, hogy az azonnali és sürgős bélyegző gyártás tényleg azonnali-e? ...és még kedvezményt is kaptam. :) - egyébként 1,5 órán belül már a kezemben volt a bélyegző, pedig a weblapon 2 órás átvétellel hirdetik magukat.

Aztán... meglepődtem egy kicsit, mert mint kiderült, egyik régi ismerősöm üzemelteti a webáruházat. :) A cikk is ezért született meg. Viszont a dicséret nem marketingfogás. Ha rossz lett volna a tapasztalat, akkor azt is megírtam volna. ;)

A régi barátom elmondta, hogy pár hete vezették be az extra gyors átvételt és szállítást. Nem lazsálnak. Budapestre 3 óra alatt szállítanak (igen, 3 óra alatt házhoz jön a bélyegző), vidékre pedig 24 órán belül. Személyesen is át lehet venni 2 óra múlva, de ahogy az esetemben is történt, akár előbb is. És a legjobb, hogy bármelyik szállítási módot választjuk, mind ingyenes. :D Ez azért szerintem nem mind1.

Szóval bélyegzőkészítés tekintetében én mindenképpen őket ajánlom: Bélyegző-shop.hu

A készülékre visszatérve. Mivel eléggé elhanyagoltam a blogot (és a kedves cégnek köszönhetően a gépem is be van krepálva), így bizonytalan ideig jegelem ezt a témát. A kommentekben kérdezhettek, szívesen válaszolok. ;)

Ennyi idő távlatából azt mondom végszóként, hogy a gépnek van létjogosultsága. Ha van rá elkölthető keret, és tényleg használni fogod (komolyan, ez tényleg FONTOS), akkor ne habozz. Tartalékizzókra készülj... vagy ha gariban cserélik (mert rosszat kaptál, és hamar tönkrement), akkor arról kérj papírt.

A bejegyzés trackback címe:

https://rioipl8000.blog.hu/api/trackback/id/tr456682129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rokalany85 2014.09.20. 19:20:26

Szia!

Szuper h írtál a gépről!! Én kezelésekre jártam egy komolyabb IPL géppel, gyönyörűen eltűnt a szőr de ha nem járok folyamatosan úgy tűnik visszajönnek... uh elhatároztam h a hosszútávú eredményért beszerzek magamnak egyet.. azt szeretném csak kérdezni hogy itt Mo-n hol vásároltad meg a gépet?
Nekem a véleményem hogy ha nem is öli meg örökre a szőröket, már az is megéri ha pár hetente használom és fenntartja a "szőrmentes", sima állapotot. Borotvával énis néha áthúztam a területet, de igazából már jelentéktelen volt a növekedés (amíg folyamatosan csináltuk a kezeléseket)

Zol_82 2014.09.20. 20:52:30

mindenamino.hu -n vásároltam. :) Illetve kértem időpontot, és elmentem megvenni.

Amikor igen gyorsan tönkrement az első izzó, akkor példásan kicserélték.

Amikor a 2. izzó is tönkrement ... pár használat után (nem tudom mennyi, pár hónap), akkor viszont már nem volt példás a garancia meg a hozzáállás.

Pontosabban. A garancia lejárt, mivel felhúztam magam, hogy a csereizzó is kimúlt igen hamar, és eltettem a gépet a szekrény aljára.... szóval ha azt veszem, hogy a gép is drága volt, és a cég lerázott tulképpen azzal, hogy a cseréről nincs papírom (bár ja, igen, kérnem kellett volna... vagy inkább nekik ADNI egyet önerőből)... szóval dühömben nem álltam neki alkudozni velük, és még 40 ezret nem akartam kiadni egy lámpára.

Mi a tanulság? Garanciapapírt eltenni. Ha cserélnek egy izzót - még akkor is ha 1-2x használt 'teszt' lámpára... arról is kell kérni papírt. Utólag te mondhatsz bármit.

Folyamatos használat mellett jó a gép. El lehet dobni a borotvát pár hétre. :)

hupikék8 2015.08.20. 05:09:40

Az ipl salon prot próbálta már valaki? Elvileg 4x erősebb,mint a sima pro.
Amúgy nekem is az a véleményem,hogy folyamatos kezeléssel lehet csak szőrementesnek lenni
süti beállítások módosítása