Zol_82 2012.05.22. 16:58

Válaszok

Az alábbi kommentekre reagálnék:

Zol_82 te meg pár poszttal előbb azt írod, hogy nem jelent full szőrtelenítést, legutóbb meg azt, hogy ha nem is full véglegesen de az lennél. Ez mit jelenti, a készülék most mit is csinál? Lassítja az szőrnövekedést, ami egy idő után kinő és megint egy idő után megerősödik és az egész tested pár év múlva teljesen olyan lesz mint azelőtt?

Vagy tényleg elpusztítja az 50%-80% az aktív szőröknek és a pihenő szőrök aktiválódnak egy idő után? Homályos az egész téma. 

------------------
Akkor igazolj már vissza pár dolgot légyszi mivel elég sok tapasztalatod van már ahogy látom.

Akkor gyakorlatilag azt teszi a gép amit tennie kell? Azokat mirigyeket ahova kellő hő ér le azokat végleg kipusztítja?.

Természetesen a 3 fázis miatt kelnek ki új szőrök. És nem mindegyik szőr nyel el gondolom ugyannyi fényt ezért is kell az ismétlés és ezér is lehet sok száz ezret ott hagyni a klinikákon.

De akkor elmondható biztosra, hogy azok a mirigyek amik kiégtek nem fognak regenerálódni újra és szőrt termelni?

Szerinted ha egy kis részen abbahagynád a kezelést ott ahol elég gyorsan és makacsul nő a szőr 100%-osan visszanőne pár hónap, év alatt a szőr? Vagy csak azok amelyek nyugvó fázisból aktivba kapcsolnak és melyekre véletlen nem hatott a fény kellőképp?

De egy szó mint száz, tényleg bekell szerezni egyett és ha évek alatt nem válik be túl kell adni rajta, ha tudsz, ha meg nem akkor volt egy rossz üzleted :)

 

A válaszom első felét megtaláljátok a kommentek között, de itt van a második fele is:

Szóóóóval. :)
Ott van fent egy kép. Most csináltam csak neked... :D még friss és ropog. Mondjuk úgy, hogy majdnem szakállig ért fel a szőr - mellkastól...
Ez az állapot amit most látsz.... kb. 1 hónapja volt villantva, és kb. 3 hete látta borotva. Szerintem ez eredmény. Akárhogy is nézzük a dolgot. :) - remélem látszik a lényeg a képen. :D

Az, hogy a fény eljut-e a megadott helyre, hogy kinyírja-e a kis genya szőrtüszőket... nem tudom neked megmondani. Ide már - szerintem - orvosi vizsgálatok kellenének, hogy kinyírta-e a gép, vagy csak lassította, vagy csak roncsolta..... csak azt tudom neked - és mindenkinek elmondani, amit én a szememmel is látok/tapasztalok. Nem vagyok doki. :)

Ha nem kezelném egyáltalán magam... valamennyi szőr szerintem visszanőne. DE szemmel láthatóan vékonyabbak a szálak - amik most is vannak. Nem hiszem, hogy vastag - fekete szőröm lesz még valaha is.
ÁM! Vannak makacs területek. Pl. az újpercemen van 3 szál makacs szőr... ezeket hiába villogtatom... visszanő... lassabban, de ott van mind a 3 szál. :)

ha évek alatt nem válik be >>> ez 2 hónap alatt kiderül. Lehet még előbb is. Lényeg, hogy ne várd 1 kezelés után, hogy a szőrök másnapra eltűnjenek... az első változásokat sztem 2-3 hét után lehet látni.

Nos, kielégítő volt a válasz? XD
 

A bejegyzés trackback címe:

https://rioipl8000.blog.hu/api/trackback/id/tr504532135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gáborVok 2012.05.23. 11:01:26

Szia.

Azt állítod, hogy valamenyi szőr visszanőne ha nem kezelnéd.

Levonva a következtetést az egész egy nagy átverés.
A te eseted mutatja, hogy valamilyen úton módon de visszanő a szőr igaza nem feketén.
És mivel a kezelést folyamatosan csinálod, még az sem biztos hogy nem áll helyre a full kezelés előtti állapot, teljes FEKETE szőrzettel.

Én kutatok tovább, engem zavar a szőröm itt ott de anynira nem vészes, bizonyíték nélkül nem veszek ócskaságot.

Ami bizonyított, hogy nálad sokkal kevesebbszer kell borotválni és nem feketék a szőrök. Semmi más nem bizonyított. Ez azt jelent, hogy jelen tapasztalatok szerint az eljárás tartós és nem végleges. Ezt a tartós hatást a piacon lévő többi eszközzel, készítménnyel is ellehet érni.

Ha bármi konkrét tényt megtudok a jövőben, közlöm vele.

Majd még jelentezek :)

hupikék8 2012.05.29. 19:42:26

És ezen a területen,milyen volt a kezelések előtt,mert nekem is ez a problémás rész... Most amúgy borostásnak érződik,v milyen??

Zol_82 2012.05.29. 19:50:20

Gyakorlatilag összeért a szakállal... de ezt írom is - remélem - a postban, tehát ezért nem is értem, miért a fenti komment, hogy ez átverés.

Nem érződik borostásnak... pár kósza szőrszál növöget, amit mondjuk pár hetente lekapok... mondjuk azt 10-20 szál... de nem szoktam számolni :)
De a viszonyítás kedvéért... ha a területen most 10-20 szál növöget, akkor előtte volt mondjuk 1000... :D Szóval szerintem elhanyagolható. Golyó simaságú - csupaszságú bőrt nem ígérnek a nagy lézerklinikákon sem.

Nekem megérte, hogy nincs napi borotválás, nincs szőrtüszőgyulladás.... és nincs para, hogy mi látszik és mi nem.

OLPi 2012.06.28. 08:40:50

Halihó,

Öt hete szereztem be a készüléket, pontosan ezt a modellt. A megérkezés napján rá is vetettem magam, majd egy hétre rá ismétlés, majd két hétre rá újra. Próbálom mostantól a kb. 2 hetes ciklusokat tartani.. Felkaron és felső testen álltam neki tesztelni a cuccot, mivel nyár van, csak ezeket a részeket nem éri biztosan nap ilyenkor. Szóval elég nagy területen estem neki a dolognak, kicsire nem adunk :D Így a harmadik kezelés után néhány nappal azt tapasztalom, hogy MINTHA kevesebb szőr nőne vissza, illetve foltokban MINTHA nem nőne egyáltalán. A szőr hullását ugyanakkor nem tapasztaltam, persze nyilván ha 1-1 kiesik azt úgysem veszi észre az ember. Az a kérdésem, hogy emlékeid szerint neked mikor lett látványosabb az eredmény, illetve a tapasztalataim megfelelnek-e a tiédnek ?:)

hupikék8 2012.06.29. 19:51:05

@OLPi: Hali
Nekem pont ma ,hogy 2 hete volt a nagy kezelés,a felső testen,elől,hátul és ,már tegnap észrevettem,hogy elől,foltokban nem nő...meg sok helyen már,ritkábban nő vissza,de sajnos hátul még ugyanúgy visszanő. Lehet,hogy az játszik közre,hogy ott kevésbé borotváltam le előtte,vagyponthogy túl nullásra kaptam le?? Nem tudom,ha van tapasztalatotok irjátok le,h hány mm a legjobb.
Nekem se hullik egyébként,mintha befele nőne,vagy nem is tudom..:)
Ez nekem vélhetően még csak az első kezelés eredménye,de közbe 4 napja már megvolt a második is,ott már hátha mégtöbb eredmény lesz.

Zol_82 2012.06.30. 09:19:10

Szerintem előző nap, ha full borotválsz, akkor másnap már kezelhető a terület. Én úgy vettem észre, hogy az a jó, ha épphogycsak van szőr (mélyebbre megy le az energia, ha csak épphogy látható a szőr, másik esetben meg ugye csak elégeted a szőrt... ).
Én is úgy vettem észre a 'hatást', hogy foltokban nőtt csak a szőr. Szóval ez pozitívum!

Kitartást és sok sikert a kezelésekhez! ;)

OLPi 2012.07.01. 13:05:12

@Zol_82: Köszi, ez jó hír, akkor úgy tűnik működik a dolog, és kellő kitartással tartós hatása lesz... Én nem fogok összeomlani attól, ha nem lesz tükörsima a kezelt felület, ha néhány hónap, vagy egy év után oda eljutok, ahova neked sikerült a kép alapján, azt mondom megérte a dolog.

Egy gyakorlati kérdés.. Én nem találkoztam azzal sehol, hogy egy nappal előtte kellene borotválni, úgyhogy a dobozban mellékelt borotvát használva letoltam a kezelés előtt amit le kellett tolni. Érdemes egy nappal előtte borotválni, vagy kifejezetten előírás?:)

OLPi 2012.07.01. 13:06:42

@hupikék8: én elsőre nem is nagyon tapasztaltam a foltokban növést sem, de nem is vártam, mert eredményt több kezelés után lehet csak várni, ezt írják a tájékoztatóban is. Ettől függetlenül a második kezelés után észrevettem a ritkulást, és Zol_82 azt mondja, Ő is ezt tapasztalta, úgyhogy jó úton vagyunk azt hiszem....

Zol_82 2012.07.02. 16:11:11

@OLPi: Nem előírás, hogy 1 nappal előtte borotva... hanem a sok-sok infót begyűjtve az azért kiderül, hogy minél rövidebb a szőr, annál mélyebbre hatol a villanás. Azaz hatékonyabb a kezelés.

Friss sosem kezelt területen, ha borotválok, akkor másnapra már borosta van, ami azért kicsit még rövidebb, mint amit az 'orvosi borotvával' el tudsz érni - ez van a dobozban.

OLPi 2012.07.03. 16:09:21

@Zol_82: nekem a mellékelt borotva éppen csak borostásan hagyja a területet, tehát akkor ez rendben van. Mindenesetre hétvégén fogom megcsinálni a negyedik kezelést. Amit tapasztaltam a héten, ebben a nagy melegben kizárólag fehér pólóban mászkálva, hogy a pólómon folyamatosan fent ragadt néhány szőrszál, vagyis hullik a rohadék :) És persze azt is látom, hogy foltokban nem nőtt vissza, és határozottan kevesebbnek tűnik, mint 5 héttel ezelőtt. Vagyis a dolog működik. Boldog vagyok ettől.

OLPi 2012.07.10. 21:38:07

Túl vagyok a negyedik etapon. Tapasztalat kb. 2 hónap után: m ű k ö d i k ! A nyárra való tekintettel felső testnek és felkaroknak estem neki, máshol csak egy-egy tesztet csináltam.

Felkar: hullik, eltűnik, gyengül, arányt sajnos nem tudok mondani, de láthatóan működik.

Felsőtest: a harmadik kezelés után kezdett tapasztalhatóan hullani, foltokban nem nőtt vissza. Szerintem a 10-15%-tól biztosan megszabadultam eddig.

Alkar (teszt terület): vicces, mert itt csak egyszer villantottam múltkor. A szőrszálak nagy része nem nőtt vissza.

A lábaimat és az alkaromat meghagyom őszre, mert addig nehezen megoldható, hogy napokig ne érje nap, illetve ezeket nem szeretném teljesen szőrteleníteni, csak ritkítani, és gyengíteni valamelyest.

Zol_82 2012.07.11. 05:10:14

Naaaa, örülök a sikerednek! ;) A ritkítás viszont engem is érdekel, mivel fogalmam nincs, hogy az működhet-e, vagy foltokban tök csupasz területek lesznek....?
Én lassan egy év után azt mondom, hogy az utolsó fillérig megérte az árát a gép. Nem számítottam rá, hogy ez tényleg ilyen jól fog működni. :)
Várjuk - szerintem mindannyian - a további tapasztalatokat.

hupikék8 2012.07.11. 17:07:40

@OLPi: Én,nem merem az alkaromat,meg lábamat,mert azért a felső testen is látszik,h foltokban nem nő vissza és az akar pl,elég furán nézne ki,ha hol szőrös,hol nem...
Nekem 2 kezelés volt eddig,nekem is biztató,kb 12 nap után szoktam látni,hogy már egyes villantott részeken nem nő.
Most lesz a 3. a hérótvégén....

hupikék8 2012.07.21. 18:48:29

@OLPi: Nekem hátul, még nem nagyon akar hullani...Lehet azért mert ott a többszöri borotválástól erősebb lett?? 1 hete csináltam egy tesztet,olyan helyen,ahol még előtte nem villantottam,meg nem is borotváltam...4 részre osztottam
1- 0mm
2- 1mm
3- 2-3mm
4- 3-tól kicsivel nagyobb
Ezidáig a 0mm-es vezet ott már alig van szőrszál,elég jól megritkult,viszont ott volt némi pirosodás a kezelést követő 2-3 napban,de már elmúlt...Végleges eredmény,majd 1 hét múlva tudok irni,h melyik nagysággal éri meg csinálni..
Nektek hogy áll??

hupikék8 2012.12.02. 12:28:39

Sziasztok
Na,kinek hogy alakul a kezelés?? Nekem 7 kezelés volt eddig és szerintem úgy fele,hullott ki...De azt megfigyeltem,hogy érdemes a szőr növekedésével megegyező irányba tenni villantót..Milyen időközönként kezelitek?

ka_ta 2013.03.26. 20:35:22

sziasztok,
Ki hogy halad a szőreivel? nagyon el van tűnve mindenki. ennyire elégedettek és szőrmentesek vagytok? vagy már mindenki kidobta a gépet a francba?
én kb. 2 éve vehettem meg, akkor kezdeti lelkesedésemben villantottam 2-3 alkalommal, azóta semmi. viszont az az adag szőr, ami akkor eltűnt azóta sem igen nőtt vissza. most újra kezdtem a kezeléseket. hónaljon gyors és látványos, lábon egyre jobb, viszont fazonnál nem nagyon haladok.
mindent összevetve azt hiszem ez nem volt pénzkidobás. főleg ha azt veszem, hogy egy kozmetikai kezeléshez képest már bőven behozta az árát.
megosztanátok a tapasztalatokat?

hupikék8 2013.03.28. 16:38:49

Szia
Én is vártam,hogy irjon már valaki,de mintha mindenkinek rendbe lenne minden,úgy eltünt a társaság..Én már vagy 15 kezelésen túl vagyok,de nekem elég erős a szőrzet.Már van,ahol 90%-os az eredmény,de van ahol csak 10-20% Ahol nem hullik ki,ott nem tudom mi az oka..Már lassan csereégőt kell vennem,mert piros a ledje..Összességében,azt mondom,h megéri,kb 2-3 hetente villantom..Más is irhatna..

werocs 2013.03.29. 16:04:28

Sziasztok!
Én is megvettem a gépet,még tavaly novemberben,viszont kb 20-30 villantás után nem villantott többé...Két héten belül kicserélték a gépet,azóta minden oké.
Én hónaljat,bikinivonalat és újabban a lábam kezelem.Eddig 5-6 kezelésen vagyok túl,én 2-3 hetente kezelem magam.Egy jó tanácsa a lányoknak,menses környékén nem tanácsos használni,akkor nem sokat ér a kezelés(kozmetikus mondta még).
Nekem helyenként tűnt el a szőr,hónaljnál két-két folt ami kikopott és látható,bikininél is észrevenni,hogy van pár folt,ahol nem nő,de az okára én sem jöttem még rá,hogy mért van az,hogy mindig ugyan ott villantok és mégis az egyik helyen működik,másikon nem annyira észrevehető.Írtátok,hogy szőrnövekedési irányra is érdemes figyelni,én próbálok,de ezzel együtt is vannak különbségek.
A lábamon kb a 3. kezelésnél tartok,ott is foltosan nő csak vissza.
Azért nem teljesen haszontalan,megérte,remélem azért idővel javul is az eredmény.Én még csak pár kezelésen vagyok túl.

hupikék8 2013.04.01. 14:17:17

Szia!
Te,honnan vetted,külföldről,vagy itthonról és az simát vagy a pro-t? Én férfi vagyok,de azt én is észrevettem,hogy egyes időszakokban,szinte alig van hatása,mákor meg elég sok szőr kihullik.valami olyasmit hallottam,vagy olvastam,hogy teliholdkor érdemes csinálni,vagy pont olyankor nem szabad? nem tudom,de mintha ez rémlene...

werocs 2013.04.03. 08:59:19

Szia!
Én itthon vettem és a sima 8000-et.(akkor még nem forgalmazták itthon a pro-t sajnos)
Én is sok helyen olvasgattam,mielőtt megvettem volna,de az a holdas dolog nem rémlik...:)
De úgy gondolom,biztos pasiknál is vannak hormon-változások,az meg befolyásolhatja a szőr növekedését.

ka_ta 2013.06.22. 08:02:01

Sziasztok,

Hogy álltok a kezelésekkel? Én megint lusta voltam és elhanyagoltam az egészet. viszont nagyon azt látom, hogy ha napot ér a már korábban kezelt terület, akkor visszaáll az eredeti állapot.
tavasszal azt hiszem olyan, 2-3 kezelést beiktattam, azóta viszont csak borotválok, hogy esélyt adjak magamnak a kezelésekre, ami a nyári barnaság miatt most esélytelen. de a kis rohadékok kezdenek szépen visszajönni. a lábam azon területein is, ahol korábban úgy láttam, haszna van a dolognak. hónaljban is a kezdeti lelkesedésem múlni látszik.
Összességében azt hiszem elmondható, hogy sokat segít, de ez korántsem tekinthető végleges megoldásnak.
tavasszal érdemes nekirugaszkodni, és míg nem barnul le az ember addig kezelgetni, utána viszont hasznosabb lehet az epilálás. annak a hatását meghosszabbítja még a problémás helyeken is, és a kipirosodást is csökkenti.
szóval szerintem, télen-tavasszal villantás (nem kell 2 hetente, elég havonta), nyáron-ősszel epilálás. De ezzel a géppel a szőrtelenítést nem lehet örökre elfelejteni.

MeMyGab88 2014.03.08. 20:35:33

Sziasztok!

Látom, hogy a blogon mostanság nem volt friss komment, eltelt nem kevés idő, amióta használjátok a gépet. Ennyi idő távlatából mik a tapasztalatok (pl. a blog írónál)?
A hosszú és rögös szőrzetcsökkentés útjának az elején vagyok. Én tegnap kezdtem egy más típusú otthoni szőrtelenítővel az irtásnak.:) Ez nem égeti el a szőrt, viszont annyit már látok, hogy a szőrszálak egy részének a teteje "visszapöndörödött", tehát a hő csak hatott rá, valamennyire megégette.

Várom a tapasztalatokat! :)

Gab

hupikék8 2014.03.10. 16:49:26

Szia
Én már lassan 2 éve kezelgetem felemás sikerel.Van ahol szépen kuhullott minden,de egyes területeken nem nagyon akar.Csodával határos módon a villanófej még mindig birja,pedig már lassan 1 éve pirosan villog.
te milyen módszert kezdtél el? Egyébként azt tudd,hogyha pöndörödik a szőr az vélhetően csak a tetejét pörkölte meg,a gyökér résznél nem hinném,hogy sérült.

MeMyGab88 2014.03.10. 22:38:27

Szia!

Remélem nem csinálok reklámot: a Homedics Me My Elos Plus IPL+RF szőrtelenítőjével futottam neki a dolognak. Sok szép ígéret, mint "az RF mélyebbre viszi az IPL energiáját", de majd meglátjuk. :) Azért döntöttem emellett, mert magas villanásszám, egész jó J/cm2 energiasűrűség + 90.000 Ft volt tokkal-vonóval. A szalonban sem garantálnak igazából semmit sem, ha nem járok nagy sikerrel, akkor is "csak" 90.000 Ft-om bánja. :D Magyarul az esélytelenek nyugalma. + Az intimitás, na meg, hogy a lábamat sem kell kitennem, ha kezelésre van szükség, csak előkapom.
Péntek óta használom, minden nap egy picit átmegyek a területen, de most 1 hétig minimum várok, nem piszkálom. Érdekes, hogy azt írják az útmutatóban, hogy az első 7 kezelést hetente kell elvégezni. De betartom. Most még van bennem lendület és akarat, még élvezem csinálni. :)
(Mondjuk hímnemű vagyok, szóval nekem eleve több kezelés kell, mint a nőknek.)
A szőrszálak határozottan megpörkölődtek, kezelés közben is érzem a szagot, de nem csutkára égnek el. És most, hogy a tetejük visszakunkorodott, elakad a pólóban, nyaki részen a pulcsi nyakában, néha azon kapom magam, hogy tépi, mint állat. :D
Nem borotvával, hanem hajnyíróval szedtem le a szőrt nullással, így kb. 1 mm hosszú volt a kezeléskor a szőr, ami elvileg megfelelő hosszúság. Az útmutatóban azt írják, hogy 0,5 cm-nél ne legyen hosszabb. Érdekes módon sok szőrszál nem is visszapöndörödött, hanem ilyen amorf módon elcsavarodott, egyértelműen a hőhatásnak köszönhetően.
Ami zavaró, hogy néhány apró szőrszáldarabka ráég szabályosan az IPL lápa felületére. Óvatosan próbáltam "lekaparni", de makacsul tartja magát...:)Ez normális?
Amúgy, amit szeretek benne, hogy gyorsan elvégezhető a kezelés, maximális fokozaton is 2-3 sec-ként villan, nem kell gombot nyomkodni. És nem is fáj igazán. A mellkas legfelső részén egy sávban azért kellemetlen, mert vékony a bőr, sűrű, vastag és fekete a szőr, ott azért néha érzem az "erőt". :D
Bocsi a hosszú litániáért! :)

Gab

hupikék8 2014.03.11. 21:41:34

Elvileg,ha jól lekezelted 1 hét múlva elkezd kihullani.Kiváncsi leszek ott milyen eredményeket érsz el.Én a helyedben legközelebb leborotválnám nullára és másnap kezelném.Én igy szoktam,és igy kb 0,5 mm a szőr.
Nem jó,ha túl nagy és a felszinen pörköli meg. Majd ird le a hétvégén,hogy,mi az eredmény.

MeMyGab88 2014.03.12. 00:04:06

Rendben, megfogadom a tanácsot. :D Azért nem akartam teljesen nullásra vágni, mert a kezelt terület nem volt korábban borotválva, aztán nem akartam több napot várni, hogy tutira kibújjon. De a köv. alkalommal így csinálom, mert ez a pólóban elakadós történet bosszantó. Meglátjuk mikor hullik, valakinél 2 hét is simán kell.
Néhány helyen ilyen 1 cm2-es foltban már van valami változás (persze az is lehet, hogy csak letört a szőrszál vagy a póló kitépte). Valahol teljesen sima, valahol azért van némi borostás érzés, ahogy az ujjam végighúzom rajta. De inkább ritkább/vékonyabb szőrszálak figyelnek. Amúgy, ha pirosan villog a lámpád, akkor nem kellene már cserélni? Én úgy tudom, ha öreg már a lámpa, akkor messze kevesebb energiát tud leadni, mint újkorában. :/
A remélt változásokról pedig ígérem beszámolok. :D

Adieux: Gab

jadevirag 2014.06.29. 20:22:59

Sziasztok!

Én most gondolkodom egy ilyenfajta beruházáson, így találtam a blogra is. Viszonylag rég volt koment, de ha vannak friss tapasztalatok azt szívesen olvasnám.

A rengeteg utánaolvasás alapján úgy látom, hogy végleges megoldást semelyik otthoni gép nem fog biztosítani, de már azzal boldog lennék, ha a kezelés sorozat után a további években havonta pár villantással meglenne oldva a szőrkérdés.
Tehát főleg azoknak a véleménye érdekelne, aki már túl van magán a kezelésen, és elvileg a szőrmentes hétköznapjait éli:)
Egyébként én is a me my elos gépet néztem ki, csak egy jóval drágább fajtáját, ami viszont 120.000 villantást ígér, tehát elvileg életem végéig elég lehet:) Ezért kíváncsi vagyok a Gab tapasztalataira is a géppel.

Zol_82 2014.09.08. 23:55:03

Szőrmentesség nem lesz.. csak pár hétig, hónapig. A kezeléseket folytatni kell. De messze jobb megoldás, mint a gyanta, vagy bármi más.

Pirosan villogó izzó... nos, az enyém nem villog, nem mondja, hogy gond van... csak egyszerűen alig van ereje villanáskor.
Amikor még új volt nagyot pukkant folyamatosan, és majd szétégtem tőle. Most már alig van hangja.. ereje pedig egyáltalán nincs. :( Írtam viszont új bejegyzést... :)

Lorange 2014.09.19. 21:08:25

Az én gépem meg kulcs hiány miatt nem villog.Ha valaki tud segiteni megköszönném.
süti beállítások módosítása