Zol_82 2011.06.28. 20:37

Az első poszt...

Sziasztok!

Sajnos nem igazán találtam eddig valóban kimerítő véleményt vagy tesztet a készülékkel kapcsolatban, úgyhogy eldöntöttem: blogok írok. :) Persze, tölthetném hasznosabb dolgokkal is az időm, de ha már csak 1 embernek segítenek posztjaim a döntésben... akkor már megérte a fáradozást.

Az oldalakon véleményezni fogom a Rio IPL 8000 típusú tartós / végleges szőrtelenítő gépet.
A ketyeréhez hosszú-hosszú gondolkodás és utánaolvasás után ma jutottam hozzá.

Igazából még nem nagyon tudok mit írni a készülékről, 1-2 hét múlva várhatóak az első eredmények - legalábbis a használati útmutató szerint. Bízom benne, hogy a gép valóban azt fogja nyújtani, amit igér is: tartós / végleges szőrmentességet. Mindez, ha igaz, akkor baromi olcsón meg fogom úszni a mókát (ha lézerklinikát választok, fél misi alatt nem úszom meg). A gép jelenleg 125.000 Ft-ba kerül. Ha mégsem működik, akkor fájdalmasan sok tanulópénzt fizettem! :) Tudom persze, hogy nem lehet ezt a masinát a 10-20 milliós klinikákon használt gépekhez hasonlítani... pedig a gép ezt igéri. Nos, majd meglátjuk!

Zol

18 komment

Címkék: rio 8000 ipl

A bejegyzés trackback címe:

https://rioipl8000.blog.hu/api/trackback/id/tr503022834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hupikék8 2011.07.09. 20:04:29

Hello
Én várom a folyamat végét....Hamarosan venni szeretnék én is egy ilyen készüléket....

hupikék8 2011.07.10. 17:22:27

1x voltam IPL kezelésen,de anyagi okok miatt nem folytattam továb..kb 10 napra rá hullott ki,úgy 40-50%-a....Ott vmi zselét is használtak....
Neked milyen szinű a bőröd,meg szőröd??
Már most elvileg hullani kellene neked is..Próbáld meghúzgálni,h kijön-e....
Én külföldről rendelem a gépet,ott 100 alatt lesz...

Zol_82 2011.07.12. 00:18:39

Ez nem üzemi IPL gép, hanem sima kis otthoni - ebből kifolyólag itt sem zselét, sem mást nem kell használni, mivel nem lakozik akkora erő a gépben - és pont ez miatt lehet megkérdőjelezni a hatékonyságát.

A használati 2 helyen említi a kezelt szőr kihullását. Az egyik 1-2 hetet ír, a másik helyen pedig 2-3 hét szerepel.
Én heti 1x kezelem a szőröket... szeretnék mielőbb eredményeket elérni. Sajna a kezelt szőr kihullását eddig még nem tapasztaltam. Csipesszel kihúzve is lehet érezni, hogy ezek a dögök még kapaszkodnak a bőrömbe... :(
De még nem adom fel. Fiú vagyok.. erősebb szőrzettel... lehet ez van a dolgok mögött.
Egyébként a papírformának megfelelően világos bőr, sötét szőr.. tehát ezzel sem lehet gond. A napozást is hanyagolom a kezelés miatt.

Egyébként örülök, hogy írtál! Te vagy az első kommentelő. :D

hupikék8 2011.07.12. 15:58:32

@Zol_82: Nemszabadna hetenként kezelni....Kb 3 hétnek min. elkell telnie...IPL szalonokba mondják,irják...Azért valamelyest hasonló technológiával működik ez is,mint a szalonokba...
Semmilyen minimális égő érzést nem észleltél?? Azért szerintem valamit kellene érezni...Normál esetben egy erős csipő érzést..A leirás ir fájdalomról??
Jó,hogy csinálod ezt a tesztet,igy legalább megtudom,hogy van-e értelme megvenni....:)

Zol_82 2011.07.12. 17:25:23

@hupikék8: A használati szerint 48 óra elteltével ismételhető a kezelés, ha nem lép fel irritáció, de - mint a füzet írja - általában 1-2 hetente érdemes a folyamatot ismételni.

Olvastam külföldi fórumokat is, ott 5-7-10 napokat írnak az ismétlő kezelésekre. Ezekből indultam ki.

A leírás ír enyhe csípő fájdalomról magas erősségi fokozaton. Én ezt nem igazán érzem, max a nagyon érzékeny helyeken... pl. derék alsó része, de egyébként nem sok más. Meleget viszont érzek.
Csak úgy próbaként villantottam egy le nem borotvált szőrszálat is, azt elégette tövig. Nem tudom, hogy a pár mm-es szőrt lefelé mennyire éegi meg, leér-e a tüszőig...

Ma kicsit vizsgáltam a végeredményt... amit észrevettem, hogy TALÁN 1-2 szőrszál lassabban/egyáltalán nem növekszik. De most nincs a közelemben a kezelés esején készült kép, így az összehasonlítástnál lehet, hogy csak én akarom látni ezt az eredményt. :)

hupikék8 2011.07.12. 18:28:09

@Zol_82: Külföldön miket irnak róla,van eredménye..?? Leveleztem egy illetővel nemrég ő 2x használta és neki jelentősen ritkult...de ő lány volt..:(
Lehet,h férfiaknál az erősebb szőrzet miatt nem is hatol tövig és nálunk eredménytelen lesz??:S Ne igy legyen....
Lehet,amúgy kicsit hosszabban kellett volna hagynod...vagy nemtudom...

Zol_82 2011.07.12. 18:45:08

@hupikék8: Sok helyen írják, hogy hatásos, de mint minden ez sem _csodaszer_, nem lehet tőle elvárni azt, amit orvosi lézerrel elérnek a klinikákon. Mondjuk én ezzel tisztában vagyok-voltam. Nekem az is megfelel, ha kis vékony, csenevész és világos szőrszálak maradnak itt-ott. tehát nem golyó simaságot várok a géptől. Ha meg az lesz, az csak öröm. :)

A használati szerint 1-3 mm hosszú szőr kell a kezelés előtt. Ha hosszú, akkor csak megégeti a szőrt (ahogyí rtam is az imént), illetve nem meg le a tüszőig a "fény" - hő. Meg gondolom ezért is van egy orvosi borotva hozzácsomagolva. Az nem vágja le teljsen a szőrt, pár mm marad utána.

A külföldi géprendelésen én is sokat gondolkodtam, DE én egy baromi türelmetlen ember tudok lenni :D - nem is tudom, hogy vághattam bele egy több hónapos kezelésbe... szóval, türelmetlen típus vagyok, és ha már ennyi pénzt kiadok, akkor nem akarok várni. Az izzó rendelést viszont én is külföldről akarom majd intézni... ugyanis a párom is rácuppant a gépre :D így pedig tuti, hogy fog kelleni utánpótlás az izzóból.

Öööö izé... ha külföldről rendeled, és még nem vetted meg... pár napja olvastam, hogy kijött ebből egy új típus is... valami 22%-al erősebb és 33%-al gyorsabb. Típusszámot nem tudok, de a hivatalos rio-s oldalon olvastam.

Zol_82 2011.07.12. 19:04:33

@hupikék8: Engem inkább az aggaszt, hogy több bőrgyógyász - lézeres kezeléssel foglalkozó doki nagyon a gép ellen van.

- az apró szőrszálak kis energiával való sokkolása megerősíti azokat
- ha csak a szüsző felső részét éri a hő, akkor a pigment termelés leáll, és fehér szőrök fognak megjelenni... (ha jól értelmeztem az irományt, de vmi ilyesmire emlékszem)

ilyeneket írnak, leginkább indexc fórumokon. Ha vaamitől parázok, akkor max. ezektől.
Más szemszögből nézve pedig lehet, hogy csak azért sipákolnak, mert ott van a 10-20 millás gépük, és ha ez a gép hatásos, és nem lesz ügyfelük, éhenhalnak. Mint ahogy a kozmetikusok is a borotva ellen szórják az igét, hogy csak a gyanta jó.

Ha lehet hinni a vélemányeknek bizonyos oldalakon - magyar - akkor a készülék _hatásos_. Ha meg fizetett hirdetések - vélemányek, akkor megszívtuk. :D

Én első körben a RIO x60-as lézert akartam megvenni, aztán az üzletben beszéltek le róla, és rá erre a gépre - merthogy ez az erősebb, gyorsabb...stb.

hupikék8 2011.07.12. 19:20:05

@Zol_82: Nah én is türelmetlen vagyok...Még nem vettem meg,most várom azt a bankkártyát,mellyel lehet netről rendelni...Lehet ide linkelni??belinkelném,hogy honnan rendelem...ott 88e ft-ra jön ki...a mindenami nő oldalán 130 körül van,azért ez nem kis különbség....
Mindenféleképpen megvárom azt az új készüléket,hátha több villanásosra csinálták...
A pótégőt itthon is,külföldön is 32 körül láttam,majd nézz utána,de azért már lehet jobban megéri onnan rendelni,ahonnan a készüléket vetted...
Természetesen,a szakemberek lebeszélnek róla,nekik nem céljuk,hogy elterjedjen az ilyen otthoni készülék...Legalábbis reméljük,hogy nincs igazuk...
Én nemrég a Topshoptól az E-rolát rendeltem,de vissza is küldtem...hatástalan...pedig a tv is reklámozta...
Majd ha árat látsz,az új készülékről linkeld már be légyszives...
Gondolom vélemények még nincsenek róla...

Zol_82 2011.07.12. 19:29:14

@hupikék8: Ha nem gond... linket ne tegyél be. Én sem akarom megírni hol és mennyiért vettem - bár mindenhol nagyjából ugyanannyiba kerül itthon.

Az oldal csak tesztről, véleményekről szól. Aztán ha valóban működik a készülék, mindenki eldönti hol veszi meg. Mivel én nem akarok senkit és semmit promózni, bár egy ilyen oldalért ölni tudtam volna vásárlás előtt... :) De tudod... manapság a fizetett blogok sem ritkák.

Izzó. 65 font-ért lehet venni a rio-tól. A készülékhez volt csatolva egy ilyen rendelős brossúra szerűség. De láttam ebay-en 120 fontért 3 db csereizzót is. Mondjuk az nem derült ki, hogy utángyártott-e...

Ez az új gép: www.rio-ipl.com/ipl-hair-removers/rio-intense-pulsed-light-pro-hair-remover.html

Ez is max. 40.000 villanást tud. Nekem is ilyen van (már az izzó az IPL 8000 gépben). Min 10.000 max 40.000 villanás attól függően, hogy mennyire erős fokozaton használod.

Zol_82 2011.07.12. 19:38:36

@hupikék8: Topshop meg hasonlókban nem hiszek. :D
De ha már a Remington is ilyen elvű készüléket gyárt... abban már lehet valami. Picit nagyobb név. :)
Azon a gépen is gondolkodtam elég sokat, mert jóval olcsóbb, viszont marha drága bele az izzó, és csak 1500 villanást tud produkálni.
Mondjuk a remington nem "végleges szőrtelenítést" igér, hanem csak tartósat, akár 12 hétre.

hupikék8 2011.07.12. 20:41:43

@Zol_82: A Remington az szerintem is jó gyártó,most egy hajvágóm van tőlük,ami kb 3 éves és tökéletes...
Valóban nem érdemes reklámhelyeket irni,mivel igy hiteltelenné válhat a teszt...
Sajnos fórumokon is sok olyat olvasni,hogy páran beirják,hogy az xxx szalonba voltam és nagyon segitőkészek,hatásos is volt a kezelés,de szerintem a szalon tulaja regelt be vagy 3x és az inditott reklámhadjáratot...már voltak is ebből viták fórumon belül...
Amit linkeltél,lehet megpróbálom..kicsivel drágább a 8000-esnél,de nem hinném,hogy pár héten belül csökken...Mihez képest erősebb 33%-al?? Mert azt nem irják....nekik nem csak a 8000-es van...Ugyebár a tiéd 19,1 joult ad le,ha ehhez képest erősebb,akkor rendben van...
Láttam a buy-t,de itt hogyan kell rendelni?? PayPallal is lehet??A tipusszámát lenne jó tudni és máshol hátha olcsóbb...

Zol_82 2011.07.12. 22:02:57

@hupikék8: Mihez képest? :) 2 féle IPL gépük van, az egyik a 8000-es. Gondolom ehez képest. A többi gép lézeres elven műxik.
Hogy vásárolni miként lehet onnan, fogalmam nincs. De a gari miatt én nem vennék külföldről, mivel nem 100%, hogy a magyar forgalmazó ki is cseréli, ha gond van... angliába postázgatni vissza meg macera + mégtöbb macera, hogy várni kell a gépre. :)

Egyébként írtad, hogy voltál már IPL-es kezelésen... az hatásos volt? Vagy csak ideig-óráig...?

hupikék8 2011.07.13. 05:45:47

@Zol_82: Kockázatos megvenni külföldről,az tény,de bizom benne,hogy nem lesz baja..
Voltam már egyszer, kb 10 nap után egy része kihullot a szőrnek,de mivel többször nem voltam,igy vissza is nőtt...Összesen belekerült volna vagy 3 kilóba....

piskriszti1 2011.07.22. 23:39:18

Sziasztok fiúk! Ha nem bánjátok beszállok harmadiknak, hogy valaki a női oldalt is erősítse. Most 15-én kaptam meg a Rio-t, tehát én is jelenleg a teszt fázisban járok, várom a két hét lejártát, no meg a szőr hullását. Bár tény, hogy én már voltam jó párszor szalonban először dióda lézer majd IPL-kezelésen, tehát nekem már csak foltokban van szőrzetem (az is gyengébb)... már ez is óriási előrelépés az évtizedekig tartó harcban!!! Szeretnék majd én is időről-időre beszámolni az eredményekről, minden esetre a gép használatával kapcsolatban pozitívum, hogy szerintem könnyen, gyorsan lehet vele dolgozni. A nehezen hozzáférhető helyeket is jól meg lehet közelíteni vele. Kezelésnél én ugyanazt a ponthő érzést tapasztaltam, mint a szalonos gépeknél. Tényleg Zol_82, írtad, hogy nagyobb felületen is kipróbáltad már. Ott mi az eredmény?

Zol_82 2011.07.23. 01:28:15

@piskriszti1: Szia! Üdv a blogon! :)

A tapasztalatok mindenképpen jól jönnek, úgyhogy ne fogd vissza magad!! Ha gondolod akár rendes poszt formájában is kitehetem azokat a blogra.

Nagyobb terület. A hátamon részlegesen növöget vissza a szőr (foltokban egyáltalán nem). De ezt a területet nehezen tudom magam vizsgálni... hátul nincs szemem. :)
A nyakam alsó felénél volt a próba kezelés annó... illetve már megvolt itt a 2. kezelés is lassan 1 hete. Akkor leborotváltam az adott kis területet... és a szőr baromira nem akar előmászni! :) Persze, van pár kósza szőrszál... de itt nekem 2-3 naponta kötelező volt borotválni, mert már akkor csupa borosta volt... most meg semmi.
Azt nem merem kijelenteni még, hogy ez _VÉGLEGES_ módszer lenne, de a szőr növekedését a 2 db kezelés teljesen lelassította. Ez szerintem már nagy eredmény!

piskriszti1 2011.08.15. 14:38:03

@Zol_82: Sziasztok fiúk!!! Kicsit vártam a blogolással és tesztelgettem folyamatosan a gépet, közben meg nyaraltam is 1 kicsit :-) A lényeg...az utóbbi időben azért napozgattam, tehát csak korlátozottan tudom használni a gépet, mindenesetre mind a hónaljamon, mind az intim területen látszik az eredmény. A kezelések között is folyamatosan borotválok, tehát 10-14 nap elteltével rögtön látszik, hogy a kezelésre jól reagáló szőrszálak úgymond "megállnak" a növésben, juhúúú! 1-2 kezelés és a hónaljam teljesen szőrtelen lesz. Most fogom próbára tenni édesanyámnál is a gépet, remélhetően hasonló sikerrel!!!

hupikék8 2011.08.16. 19:32:54

Szia
De kérdés,hogyha most megállitanád 2 hónapra a kezelést újra megindulna e a növés....egyébként,hogy szioktad kezelni??Teljesen leborotválod,v pár milisre hagyod??Nameg,ha a kezelések között is borotválod,akkor növekedés nemis nagyon látszódhat,alapból.....
Te egyébként mennyiért vetted??
süti beállítások módosítása